今日係學校假期
話就話放假...
跟本連玩既時間都冇呀
下下星期就期初考啦
今個禮拜d test+默書又咁鬼多
搞到我呢2日都只係起度溫書
昨日開始仲要喉嚨痛tim
真係所謂既『 得閒死唔得閒病(我好得閒因為我病左-3-!?)』
聽日有西史+文言文小測
星期3又有三字經...(呢2日都只係起度背三字經...冇點溫過其他...)
星期5仲要來多個中史小測(話就話小...成個隋朝測曬-3-!!!....掛住背三字經都冇點溫中史....囧)
救命呀...
我好想時光倒流-3-!!!!
搞到我周未都唔可以睇返魔法老師既資料(目的係維持自己對魔法老師既忠心>口<b!)
基本上呢篇日誌只係我講o下下星期有d咩悲壯既事會發生...
同埋訴下苦咁啫
此篇到此為止(跟住就冇多餘時間比我慢慢寫野呀!!!)
最後附上5幅某木剎迷既木剎圖

|