今日係派成績表既日子
但係返到去先知原來我地要上去2A班房(呢個係第一原來)
起門口見到張昹a& no.7
就同佢地行去樓梯個邊
去到樓梯口又見到winnie f同尹賢
咁就成幫人上去2A班房啦
一直等到miss徐來左
我地又坐返原位
no.7/no.15/no.18係咁起度話尹賢唔跟枱號坐....
成幾個人都係咁啦....
其實佢地又想『製造話題』咋麻(no18都冇點出到聲...只係附和....但係no.7同no.15就係咁起度噪...煩死人)
跟住唔知係唔係k姐講左句:率先試下起2A班上堂既滋味(由於本人記性差...所以大致上意思係咁)
但係我就覺得起2A班上堂都係冇咩野....
平時saturday english class都係咁上啦...-3-
不過下年應該就會唔同d既...(要行多層樓....T口T)
放學
落雨落到倒水咁...
有遮同冇遮既分別只差一線....- -
我&尹賢就去左商場
尹賢又去買野食...(1個鐘前先飲&食完野...又飲- -)
跟住佢就陪我去買外賣...
去左銀龍點外賣沙爹牛肉公仔麵+凍奶茶x2(一個我細佬一個我)
跟住同尹賢講88(尹賢肯去7月15日既班會旅行^口^)
跟住我行去搭34....
拎住成大袋外賣....超狼狽-3-!!
去到樓下....費事用遮(反正我落車返屋企條路得少少路係冇得遮)
返到屋企
又要將d野執好曬我個份&細佬個份
先食得 - -(雖然我唔肚餓XD)
食完之後只不過係10點幾a.m.- -
就撐到去8點幾p.m.啦...係唔係好勁呢(雖然食左少少野XD)
咁我又打電腦啦&玩nds....
話說我今日完整地打爆逆轉裁判1&影左逆轉裁判1&4既結局~
有一段時間我出左去睇電視...
估唔到就係呢段時間....
姐姐打過電話來-口-...(仲耍係2次....-口-)
希望佢唔好嬲我冇聽佢電話啦- -
係咁啦....食飯先- -
88
|