去左旺角
因為去同二叔公&二叔婆食飯
喊左唔只10樣菜
因為
有10個人 - -
但係打包都有4盒- -
食完之後同表哥&表弟&細路影相
(p.s.:我表弟係唔係超得意&可愛呢~不過佢成人動不動打人就係既- -)
食完之後
同伯爺一家行左陣街
行街個陣都有影(詳見上面)
行左一陣佢地約左佢地d朋友
就去左沙田
我地去行街
細路話要買帶
我地買個陣
見到蕭老師~~~~(小學教數學個個-口-!)
咁同佢傾左陣
我地買完野就走左
行到超累超去到個車站-口-
坐33A返屋企
個陣係下午
但係因為夜晚冇咩野特別
所以唔講住啦....
細心&耐心d睇我d相啦^ ^
今朝發夢
我地1A已經升左做2A
起度排隊早會
但係早會既地方...
竟然係我小學既陰雨操場!!!
講緊野既唔係miss luk....(中學訓導老師..唔知有冇打錯呢@@)
竟然係miss tang(小學訓導老師...唔知有冇打錯- -)
佢唔知起度講緊咩- -
我淨係記得我地2A着緊冬季校服
我地排隊既地方左手邊有間房
我見到李映x起旁邊間房坐在起度..問緊老師野(唔知個個係男定女......(閱讀全文)