呢排迷上左一個線上遊戲
叫金庸群俠傳2
呢個game雖然人物&畫功麻麻
不過d情節&故事都幾新XD
ok好玩XD
而且佢可以save
比其他既線上遊戲好唔同XD
就來開學啦
但係我就想自閉
點解?
我自己都唔明 - -
唔想見人
起msn傾下計都話冇所謂
心情就同個颱風一樣- -
一樣咁唔定時- -
唉...
唔知點解好down-3-
一開學既話
又會見到d同學仔...
本來應該開心之岩
點解我會唔想見人既呢-3-!
開學一個禮拜多就係我生日啦...
唔知屋企會慶祝我新曆定舊曆生日呢
依家除左玩以上個個game
我仲玩緊nds
dl左2個家庭教師reborn既nds game
仲dl埋流星洛克人2狂戰士x忍者玩呀
流星洛克人1我已經玩完
流星洛克人2狂戰士x忍者d畫質非常ok
故事結構都唔錯XD
加上又搵左幾個正nds game
我諗就算打成個禮拜颱風我都冇所謂
哈哈
不過當然唔好打
風和日麗最好啦!!
本人就中意秋天
本人出生既日子就是秋天了XD(雖然溫室效應搞到9月都熱死人-3-已經唔知算唔算秋天了)
唉
好耐冇好似今日咁...
歎咁多次氣啦
希望我既心情起返學前快D好轉...(而且D game可以玩曬佢)XD
|