哇....
第一次我係去人地屋企
但係唔係做team人既power point呀!!!
因為PE miss話每人要做一個power point
所以我就頭都大埋
因為我屋企根本冇power point!!!
正當我煩緊個陣
賢姐佢屋企有power point呀!!!
所以去左佢屋企做
今日
我首先去左西村度睇醫生
11:26到達嫲嫲屋企
睇完醫生肚餓
嫲嫲請我食燒賣
跟住同佢去東村
因為約左賢姐1:00起m記等
點知
我同阿嫲來到只係12:04
咁就同阿嫲行下先啦
行呀行
同阿嫲去左街市-口-
嫲嫲買左腸粉食(因為佢成朝冇食過野)
跟住同嫲嫲起街市出面食腸粉
比我見到miss馮!!!
我即刻拎轉面
希望miss馮睇唔到
嫲嫲又放低盒野
我同嫲嫲講話見到班主任
跟住講左比佢聽邊個係班主任
跟住嫲嫲食左少少
就話早知買飯盒仲好-w-||
咁又係...
都成12:10囉(個陣)
佢食左少少我地就上返去商場
miss馮起天空城隔離個間店度食緊野
我同嫲嫲起度行下行下
咁就到左1:00(其實係行左幾轉....跟住又等左幾個字)
終於比我見到賢姐既身影啦!>口<(個陣等到有d唔耐煩....不過鬼叫自己咁早到- -)
跟住同嫲嫲講88
去賢姐屋企!!
呢次係第2次
上次師生同樂日去過佢屋企1次咁多
但係去之前
我地去左信義隔離個間士多
我隱約記得我細個個陣(小一係信義讀)
成日來呢度....
同嫲嫲一齊買野食
買左罐野飲
就去佢屋企
去到佢屋企
我插左隻手指之後
賢姐竟然睇我d相-3-
無幾耐
我地開始做power point
我搵籃球既資料
佢搵排球(佢排球好叻架....雖然讀書麻麻- -||)
但係- -
佢係度睇人打球既表情-口-||
睇到我地2個笑到碌地- -||
跟住我搵野個陣
佢比左杯水我
因為我之前同佢講過叫佢比杯水我送藥
我食完藥之後
又繼續做
最後終於都完成左啦-w-!!!!
不過80%係賢姐經手
因為我對power point呢家野一d認識都冇
可以話係0%
我能夠做得成
全靠賢姐佢>w<
唔該曬你呀>w<賢姐
我做完啦
輪到佢做....
但係佢做d又唔做d- -
我又因為d藥效發作
超眼訓= =
所以起度做newspaper
賢姐就好啦
佢有字典
話咁快又做newspaper字數既一半-3-
跟住我同佢落去食m記- -
因為我味食午餐
我地shake shake薯條&麥樂雞(第一次shake麥樂雞- -)
食完之後
同佢行左5個轉(起1樓&地下)
行到第3轉....
比我見到2個陳兆民既人!!!!(認得出一個成日同姐姐一齊)
個陣我差d跌親- -
見到佢地嚇親- -
跟住又行左2個轉
終於返屋企啦
個陣6:32左右
等車等左3個字左右- -(早知行路仲好)
返到屋企....
超眼訓
但係都頂到食完newspaper / 科學探究簿&VA- -
終於....
做曬功課啦- -
但係個個SBA又係另一個煩惱....
唉....好煩
聽日仲要去老人院喎-3-
唔想去...
咁早起身呀....
8點到學校- -
唉....
SBA唯有等聽日去完先做啦-3-
今日講住咁多(真係好多下架-w-)
88
|