實在好耐冇打blog子啦
因為我呢排都好鬼死忙忙忙
每日都有test or quiz or dict.
真係忙死我地班f.1啦>w<
加上d功課愈來愈難做...
唉...
唔傾住...
我要去睡睡了
88
我終於買左相機啦>w<
好開心啦
隨機附送好多野
有USB呀
我依家先知USB原來咁好用架!!!!
手機既記憶卡&相檮既記憶卡都可以用佢來將d相擺上網>w<
依家好興奮呀!!!!!!
以後我影相可以擺上網比人睇啦>w<
-----------------------------------------
有得必有失(我既座右銘!!)
雖然買左相機........(閱讀全文)