(yaya~我第一次開blog炸,請你地多d同我做朋友^_^)
今日~真係凍到抽筋,不過冇啦啦見到我有好多朋友仔係呢一到開blog,所以我一時興起都玩blog
唔知佢地知唔知我又開左一個blog呢??希望快d有人知啦^_^
仲有啊!聽日盲係運動會啦,希望我會有好既成績啦><,我一定要加油啊