今日本第係一個好平靜既星期六
但係唔知點解~
我覺得今日好好~
因為我啊媽返左屋企之後~
冇咩點自己一個
而加~
成屋既人出左街
得返我一個~
我真係好奈都冇咁自由啦>v<
ps:我既好奈係~有人係我留屋企過24小時就係冇自由
點到好啦~
今日真係好好啊><