今日體育堂.體能測試.跑左15個圈(仲有9分鐘入面)
之後冇啦啦落雨仲好大
以為仲有藍球隊玩
點知...
冇得玩之外
仲要我地跑樓梯 (G-3樓)
要4分鐘一次
之後再要跳繩100下 sit-up25下 上落"等"仔(唔識打)30下
哇!真係啊~想死