// -->

 

 

 

2006 年 7 月 16 日  星期日 晴天
加拿大-我黎喇!!!

加拿大時間16號既下午兩點--姐係香港既17號零晨4點--成12個鐘既機程--終於黎到喇--第一時間返左去間成3.4百尺既大屋(妒忌呢!!!)之後6點幾燒野食--9點半先走--我發現左樣野--呢到冇10點半都唔會天黑架!!跟住訓教!

 

刊登時間︰2006-07-18 02:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

leetsunyin
暱稱: 基路亞
性別: 男
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
停打日記.....十幾日廿...
第二day
加拿大-我黎喇!!!
飛喇!!飛喇~~!!!!!
珊珊註冊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單