琴晚訓吾著,, 起身食野,,但係 想訓果陣又吾知邊個 係到裝收,, 曹住晒,, 琴晚可以廣係破記錄,, 2點幾先訓得著.... 今朝我都成1點先起身,, 跟住就食飯,, 完來琴晚爆水管喎,, 今日要去樓下囉水,, 真係煩..... 今日雖然做晒功課,, 但係都係係屋企反電腦.. 冇咩特別野做.... 好無聊呀,,,,,,,,, 好想知道點樣先可以係 個blog到放mp3呀.... 搵左好奈都吾知點整T^T 搵人幫下我啦...