超正雖然唔係超多人幫手不過都有10個左右架
朝早同晏都係AUDRIS媽媽比真係唔係幾好意思><
第一日我都無點做野
去左教會 悶到痴線
我地發現有一個超大既籃球 好好玩
但係第二日我有做野架
有畫BANNER有熟野
得AUDRIS蛇LIN同我同埋我家姐既時間
我去倒垃圾勁乖 但係呢
個垃圾膠袋穿左 第一日飲剩既奶茶係咁流
之後同AUDRIS攞住個地拖周圍走XDDD
整條走廊都係奶茶味XD
我有幫手填粗D字 雖然唔靚
仲有呀我有拾垃圾 攞個刷來洗枱
整到7點幾就走啦