真係呢耐一耐都唔開QOOZA睇下
今日無聊開見到劉靜雯打左咁我打下啦
真係呢 考完試 好悶 但係又好開心咁啦
一番學就勁想放假因為我要7點起身會死咁制= =
今次考試咩料 10科炒係咩概念 
咁呢下年唔洗讀PHY CHEM BIO 勁開心 
真係呢哩3科我已經無得救
連最後堂PHY對EXAM我都訓左覺 
咁呢PHY同BIO連續派想點 1516分真係好笑 = =
雖然FORM3 D考試我唔係幾想理
但係呢我都要理下HISTORY咁啦
攞到班身二好開心 但係呢拉埋上學期同TERM MARK 一定會跌到班第5咁啦
暑假一定要補中文啦SOSAD 好煩!
真係呢暑假我3點PM先起身 但係一補就要8點起身會死
好BYEBYE FORM4 我會好開心如果讀得點D中西史 
我咁快就讀FORM4 SOHAPPY
再見啦 PHY CHEM BIO GEOG
最衰LS仲要讀正一PK來
|