LONG SHEH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
第一年獨立社我地好勁HAHA
下年一定會更好
團結就曷力量!
琴日第一次跑800M 想死
我平時唔做運動差唔多架啦
不過好開心
好憎D人唔幫塱社嗌 搞錯
曬就唔嗌 熱就唔嗌
個個人都係咁架啦!
多謝OG 君 有勁嗌既人