有時候覺得好辛苦
係丫...
我係好鍾意佢,
不過佢有時候太過『細路』
真係有D唔知點
個心成日忐忑不安
明明識過咁多人
十個有九個唔開心我都一定搞到佢好開心
偏偏就搞唔點自己女朋友
佢成日都好似嬲爆爆咁苦口苦面
我平均要用半個鍾左右先整到佢笑笑笑笑笑
有時仲有機會搞喊佢.......(<----都唔知點解)
不過有時佢又好『可愛』
明明我嬲緊佢就死都跟住我
一味係到傻笑...
次次我都係咁就無野 ==
上星期因為一單野
我終於忍唔到爆左出黎
差D搞到要分手咁
最係我都無講出口咁就算
後來冷靜左D...
死火,,,,佢會唔會嬲左我
.
.
.
.
.
.
.
點知佢居然無反應= =
我先知道我念得太多...
都唔知好嬲到好笑-.-
都係要講句sorry...
不過細心D念一下....
我呢個怪人真係唔係個個都接受到
咁多年黎真係得佢一個願意跟我係一齊
得佢一個接受到我o既雙重人格
幾年黎我都因為佢活得好開心
因為佢我有左一個人生目標
雖然無講出口........
不過都係希望你知道...
The Cat always love Strawberry.......... |