先同con婆婆+xuite講一次生日快樂
中午
-第一次見到羊羊~原來好靚仔 喵~
-烈龍速度原來好快....
-睇左兩部真人電影『愛鬥氣,愛上你』同『甜蜜蜜』
-BTzone電力公司發生故障,令電燈W數大幅提升....閃死人
-第一次食Plazz可以一個人$30 ==....仲要食到好飽飽
-羊羊食左好多飯(<---被迫)
-我無得飲可樂(<---都係被迫)
-10m同56K原桃係連唔到線
-除左比錢,羊羊都係自己一個玩手指
-第一次見到主人
-主人好文靜
-我同yoyo都係走堂份子 (<--明明我地係好學生...)
-成班人去左買BB野=.=(<---我到目前為止都唔知入去做咩....)
-見到一個好可愛o既多啦A夢公仔(<---不過無錢買)
-落旺角新之『睇人打機』
晚上
-第一次見到杞子
-終於知道杞子真名
-con婆婆腰痛
-王子有兩部PSP
-童童買蛋糕幫con興祝生日
-我做左最差男主角
-$2o既金魚公仔
-再一次見證咩叫『有情飲水飽』
-比人圍攻 好無奈...
-杞子同con走左之後,威威+我+王子+一對情侶去左尖沙咀
-有兩個人好浪漫
-有三個人食緊塵
-威威引我飲酒,再一次介酒失敗
0302
我 con婆婆
|