|
|
2010 年 9 月 9 日 星期四  |
|
*v*! |
分類: 未分類 |
今日落雨囉吹到;<
難得去打波波;佢就落雨xdd
之後吾洗打;閃水-v-
同芳芳豬死過海聯搵欣欣*v*
之後去新大陸坐;D
hea -v-
6點半就返屋企嚕;)
*暗戀有時令人痛苦,,可以換個方式表白
買系okay左本野黎做VA;
包巾張卡甘講xb
|
| 請發表意見;>:2010-09-09 11:49 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 250 | »
|
|