|
|
2009 年 4 月 12 日 星期日  |
|
愛回家..^^  |
分類: 未分類 |
我番左大陸幾日;
但好似番左好耐咁`
今日我番左黎`
叮`尼又咁岩去左深圳`
天日喇`
天日又去同叮佢地玩喇`
^^
喂喂..唔好走住..`
比D野你地睇~`
1
2
3

=]`
|
| 請發表意見;>:2009-04-12 06:31 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 |
|
|