|
|
2009 年 5 月 3 日 星期日  |
|
掟水彈  |
分類: 未分類 |
今日我約左叮`沈`琪`去掟水彈`
我地12:00係 火車站 等`
我地買汽球都買好耐`
間間都3左咁濟`
有d得大`冇細`
不過`皇天不負有心人`比我地搵到一間有`
我地就馬上出發`
去到果到`
叮就換左條庫`夏威夷庫`
佢換左出黎之後`我就講左:好有屋企feel`
我地首先入水先`
我同叮一齊入`琪`沈`欣佢地三個一齊入`
佢地都爆左好多`我地爆得幾個`
我地都入得好快下`
因為我地2個熟手`
過程中都有唔少噴水場面`
入完之後`就hea喇`(hae.......................................)
我冇錢`冇得買野食`佢地就係咁買買買買.............沈就炒飯`
用膳完畢就開戰;不過李婷唔係到唔好玩`所以冇玩到`
3:00到`
我地就玩水彈`
我貪得意`向上拋起左一個`爆左...- -''
係正頭上面`
一開始果陣淨係中腳`跟住叮掟左一個過黎`
中正我個肚`爆左;;;;;
跟住我就狂掟佢`佢地好似全部攻我一個...囧`
0+1又唔幫手`搞到我係咁比人爆爆爆爆爆爆`
本身話唔比過位`我見佢地過`我又過位爆佢地`
雖然我比人狂掟`我都衝過去掟佢地`
不過我都幾成功`
係叮面前`肚果個位`腳`爆左幾個`
走果陣``我見到仲有一個`
我諗住爆叮`佢話爆琪`跟住琪衝左上去;就唔爆佢`
我地3個一齊爆`
叮`同我都係成身溼晒`沈就溼左條庫`
我地換左庫就走左`
去左我屋企`我地急call李婷上黎`
我地要繼續琴日e大戰`
今日都係好似琴日咁`損傷慘重`
第一個係我累低`跟住叮比婷推到答左落地下`責住左我隻手`
跟住琪`又答左過黎`責住左叮`在跟住`沈``都係答左落黎跟住我想起身`
但係起唔到`跟住李婷變左態`踩住我個頭行過`
沈就多次整到手肘位`叮就多次答左落地下比野撞到`
我就多次比人責住`
跟住唔知邊個黎`叫佢落去`我地冇隱咁座係到狂幫琪`Set頭`
叮`就拎風桶吹頭髮`吹到d頭髮隆左
跟住婷上返黎`我地秋多一次就走左喇`
我同樣同係送叮`琪`返屋企`
夜晚果陣我同婷落去玩`
佢同輝傾電話`同佢講佢秋贏我地5個人`
佢條仔死都唔信`- -''
^^好開心呀尼幾日`
|
| 請發表意見;>:2009-05-03 01:27 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | ... | 250 | »
|
|