lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 5 月 3 日  星期日   晴天


掟水彈 開心

分類: 未分類

今日我約左叮`沈`琪`去掟水彈`

我地12:00係 火車站 等`

我地買汽球都買好耐`

間間都3左咁濟`

有d得大`冇細`

不過`皇天不負有心人`比我地搵到一間有`

我地就馬上出發`

去到果到`

叮就換左條庫`夏威夷庫`

佢換左出黎之後`我就講左:好有屋企feel`

我地首先入水先`

我同叮一齊入`琪`沈`欣佢地三個一齊入`

佢地都爆左好多`我地爆得幾個`

我地都入得好快下`

因為我地2個熟手`

過程中都有唔少噴水場面`

入完之後`就hea喇`(hae.......................................)

我冇錢`冇得買野食`佢地就係咁買買買買.............沈就炒飯`

用膳完畢就開戰;不過李婷唔係到唔好玩`所以冇玩到`

3:00到`

我地就玩水彈`

我貪得意`向上拋起左一個`爆左...- -''

係正頭上面`

一開始果陣淨係中腳`跟住叮掟左一個過黎`

中正我個肚`爆左;;;;;

跟住我就狂掟佢`佢地好似全部攻我一個...囧`

0+1又唔幫手`搞到我係咁比人爆爆爆爆爆爆`

本身話唔比過位`我見佢地過`我又過位爆佢地`

雖然我比人狂掟`我都衝過去掟佢地`

不過我都幾成功`

係叮面前`肚果個位`腳`爆左幾個`

走果陣``我見到仲有一個`

我諗住爆叮`佢話爆琪`跟住琪衝左上去;就唔爆佢`

我地3個一齊爆`

叮`同我都係成身溼晒`沈就溼左條庫`

我地換左庫就走左`

去左我屋企`我地急call李婷上黎`

我地要繼續琴日e大戰`

今日都係好似琴日咁`損傷慘重`

第一個係我累低`跟住叮比婷推到答左落地下`責住左我隻手`

跟住琪`又答左過黎`責住左叮`在跟住`沈``都係答左落黎跟住我想起身`

但係起唔到`跟住李婷變左態`踩住我個頭行過`

沈就多次整到手肘位`叮就多次答左落地下比野撞到`

我就多次比人責住`

跟住唔知邊個黎`叫佢落去`我地冇隱咁座係到狂幫琪`Set頭`

叮`就拎風桶吹頭髮`吹到d頭髮隆左

跟住婷上返黎`我地秋多一次就走左喇`

我同樣同係送叮`琪`返屋企`

夜晚果陣我同婷落去玩`

佢同輝傾電話`同佢講佢秋贏我地5個人`

佢條仔死都唔信`- -''

^^好開心呀尼幾日`

請發表意見;>:2009-05-03 01:27 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客