| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 2 月 15 日 星期三 | |
|
OOOOOOOOO |
第一堂,music.......超想死
用電腦,咩都唔識,好在香香幫下我............唉...........總之好無奈啦!!
體育堂,又要借恩件褸。。學入繩,入到,但D節奏唔岩............
好死蠢..........
世史,miss許透露左D成績比我地知。。。。話有人80以外.........直覺係自己。。。。
因為係a班,我係廢柴(超級生火工具),,,,,,,,,,,,,考試又考唔好!!
中史堂。冇聽書,完全聽唔入腦..................
英文數學,無聊~
|
|
大人來臨︰2006-02-18 09:24 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 2 月 14 日 星期二 | |
|
情人節。。sweets? |
情人節,好多人都互送朱古力ar~~~~
咁岩今日有家政堂,做香蕉合桃蛋糕。。。。
都幾成功,但冇咩味.............恩D蛋糕都係咁...............
miss趙D份量好唔岩........................
唉............冇野寫。。。。。無無聊聊又一Day* |
|
大人來臨︰2006-02-18 08:59 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
呀。。。。。。。 |
:::::呀:::::
惡作劇之吻播晒啦!
爆唔捨得!超好睇,仲正過惡魔在身邊~~
依晨可愛,甜美,小綜超帥又可愛又型爆!!!!
一套咁正爆既劇就咁播定啦。。。。
大結局好正,又感人,又超爆笑~~~
不過最無奈係星期日夜晚我7點幾去定霸位,唔係唔得,係衛星有問題..........
最後個台都冇埋!!
算。
等佢出bt,點知down down下上唔到網......................
本來諗住好似上次咁正衝ga ma................
個刻好想死,同k爆個電腦!!
又算啦~~
星期一。。上唔到網,好極。。。
又又算啦!
今日!!!!得啦!!!!!!!!
睇完爆開心,爆感動!!!!!!!!!!!!!!!!
又想喊。。。。。。。不過屋企有人,下次先~
爆開心,下年有惡2!!!極級期待。。。。。
好鬼開心~~~~~~
不過,又係時侯做功課lu~~~
|
|
大人來臨︰2006-02-14 07:34 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 35 | »
|