又要返學............
起身時既心情,通常都係超沉重...............
點解,我既人生,都係比沉悶,規律一致,一成不變既上學日子圍繞。。。
不能有趣點嗎??
化學........經濟。。悶!
lunch同miss梁傾計,,,,,,,,,,,,無聊*
英文。數學。悶
物理。。。23號仔唔知抽乜根係咁搶走我D野,同佢死過!!
講左D好好笑既野..............又好無奈,好無聊。。。
拎左鍾鍾D筆,同佢......................鬥抽...............short左,,,,,,
總而言之,,,,今日
悶*
|