今日好開心牙..*今日我大伯60歲大壽=DDDD*係粉嶺中心新明園攪左個大壽辰...*我帶左波子*去飲牙..."]]=3333哈哈..!!!!!!!!飲緊果時..."牙輝哥哥無啦啦行左過黎我同波子到.."講左幾句之後.."*問波子食唔食煙.."4子話唔食...之後我就話...我食牙.."!!!!!比飛我.*KAKA...>000000好笑.....我牙媽叫我唔好食.."!!]]]我D親戚就叫我食.....唔洗驚...!***我地全部都食架啦..!!!!!之後我伯娘*行左過黎...﹏同我地講.....]]]==":::[唔係唔好食....但係食小D...."]]::::[[酒都係...*唔係唔好飲...但係飲小D...唔好飲咁多..."]]]因為會酒後亂事..** *哈哈笑撚死我"我真係第一次係我牙媽*牙爸*面前食煙飲酒..*仲要唔屌.....整係話左幾句..."]=ppppp最出奇係...返到屋企都唔屌我..]]]]仲話波子幾靚仔."]===+。
哈哈....我仲以為我個日記冇左tim...*原來我個日記網係會唔知幾點係會停用..."我仲以為以後都開唔到.."]]]真係比佢嚇撚死."==﹏﹏﹏::::::今日全是不自在的.."=333333最攪野都係...波子驚見到我d屋企人同埋d親戚...**我同佢講..你驚乜鬼姐.."唉,!]]]]10:多我同波子走先.."]]]]之後出左去.."波子以為我同我牙媽講話帶fd..."**我明明同佢講左..帶男朋友.."*佢聽錯.."==+哈哈笑撚死..!!"。
今日總算是開心日子."**我比起之前既我..."***我大膽好撚多.":::::=33333333波子...我愛你.!!!!!
|