leo818
暱稱: 車。夢裡藍天
性別: 女
國家: 香港
每月文章
文章分類
全部 (1128)
100條問題關於我 (49)
2胡生涯 (108)
生活之事@小學生活 (445)
生活之事@中學生活 (138)
生活之事@非校園生活 (213)
立立雜雜 (64)
我最愛的基仔 (60)
星座運程 (12)
笑話連篇 (13)
密碼專區 (19)
貼圖區 (7)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
●CEILAZ
●CHRISTY
●YAN
●JACKIE
●J0J0
●CARMEN
●MIU
●MR.M00NLIGHT
●SHAR0N
●YIN
●TIFFANY
●WINS0N
●JESSIE
網站連結
●ASTR0CAFE
●HSS
●NARUT0 C0MICS
●NARUT0 CART00N
●T0M RIDDLER
●二胡大課堂
●疾風伝テレビ東京
站內搜尋
 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 10 月 2 日  星期二   晴天


1封愛情連鎖信

幫個嗎 把這個發給其他人。上海市有個女孩子叫陳思穎 ,他有 1個可愛的英文 名字MUM。13歲她得了白血病,希望大家幫助她,留住的小生命 。把這完整地發給30個以上的網友。不再線的也算。完成後,系統自動加你為陽光天使,把這個簡訊傳給你所有及時通的人,別人看到你得名子就會是金色的,而且 MSN人員會讓你的等級升上10級MSN人員就會送你面板,如果你不傳的話,微軟公司的工作人員就會把你的帳號刪掉 (這是真的哦!)
幫個忙好 嗎   愛情連鎖信 , 1 天內必須傳給48人。不在線的也算。16天裡,將有人跟你  告白 。 若沒傳出的話 ,
你 的 愛 情將會出現問題。著始于1877年,從未失誤過 。不發此信,將一 輩子是單身。
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
以上係我ga 1個舊同學,Yoko send比我ga...

發表時間:2007-10-02 07:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 10 月 2 日  星期二   晴天


所謂ga風紀就職典禮..

今朝,我差d L0R左,
去左禮堂擺低書包,kaka..
8:25am落去進行所謂ga風紀就職典禮..
企系度.....都熱爆....
上去禮堂影相仲以為有冷氣嘆;
點知.............唉=.=
都係熱~~~
今日都係系課室早讀...
如果成個學年都係咁就好喇,
我唔想坐地下呀!!

到左今日,我e然地miss佢,
但係E+只係偶然地諗佢.
[為左唔會影響自己ga學業,
我今年決心要發奮圖強,be work-hard!!
另外我ga想法係咪好白痴呢?]

今日Esther同亮亮都早退....
[無話可說...]

死喇,我真係愛佢愛到發狂喇!!
講返先,我指ga"佢"係古巨基!!!!
日日都聽+唱基仔d歌-V-"
不過呢樣野係基迷都會做架啦~~~

發表時間:2007-10-02 06:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 10 月 1 日  星期一   晴天


國慶日..表弟ga生日?!

今日我去左我2表弟ga birthday party...
真係勁,佢d同學(男)........
唔知係咪都係跟佢風,都好鍾意車,鍾意跑.........
but系我眼中always跑來跑去=冇咩EQ"-V-
佢所有同學送比佢ga禮物,
都係玩具,仲要係車...
有Thomas X2套,玩具車 X1[佢ga最好同學送ga],限量板遙控車 X1[佢就好啦...有限量板...]
呢樣係當然ga,因我細個生日果陣d同學大多都係送文具+畫具比我,因為我d同學知我鍾意畫畫;
however,我個2表弟:d同學知道佢鍾意車,就送呢類野比佢.
哈哈,如果E+我開個birthday party,又請d同學黎...
佢地送CD比我就好喇>v<"
不過睇黎我都係痴心妄想架喇...

聽日學校升'期'禮+風紀/升'期'隊宣誓...
全校仲要走去操場暴曬,
死啦,我唔想再次暈倒呀[我暈過4次,但not in school]
不過最重要都係為自己加油: 正蠢才,你唔識死撐落去架咩?
咁又係,死頂,1頂頂到頂唔順-V-"
如果真係撐唔住就唔好喇..........[鬼唔知咩?!]

死喇,點解暑假到E+我對佢ga感覺e然係咁...
到左E+,e然地好miss佢..............
夠竟點解呢?佢有咩野會吸引到我咁?

系尋晚,諗到1個字型設計...
以下呢2個就係我畫[自己設計緊係自己畫返架啦]

[應該睇到卦?!]
原: 詠 WING

原: KingMak[證明板主的確仲記得佢,miss佢..]
     LeoKu[呢個係必寫!!
     KenHung

發表時間:2007-10-01 09:32 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)