| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2007 年 9 月 28 日 星期五 晴天 |
| The first課外活動.. |
今日係課外活動ga開始,
我,Esther,柔柔,方生,蘇生去常識室..
本來係做果個集郵+[唔知咩]術術咁嘛,
不過負責老師,葉老師冇返,而副校長黎代,
而副校長又唔識,so that全部人拎自己d功課落去做.
Kaka..我地6b班ga 1邊做1邊king計~~~~
今晚,唔知點解咁想拎個2胡出黎拉下...
拉左新阿SIR教果首<彩雲追月>[即榮華月餅主題曲]....
順便影埋相.........但唔知點解手震-V-"
不過點震都應該睇到ga..

|
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2007 年 9 月 27 日 星期四 晴天 |
| 中樂,換左阿SIR... |
生活教育堂,
廖姑娘話話果個智商測試...
比左全班各1張紙...
其中1題叫我地4筆過連住晒9點...
班上得幾個人識;包括我...oh yes~~~
其實呢題唔係因為我智商高,
而係我系summer school果陣學過!!
kaka..原來好處就在此
第1堂ga中樂堂....
令我心淡;因為換左另外1個阿SIR,
肥ga,唔靚仔,成日用留堂黎威脅我地,但又會講下笑...
從中發現:通常肥ga人都係唔多靚仔/女.
however,舊年果位亞SIR,謝SIR[我終於記得佢姓喇!!]
係靚仔1名,身型中等偏瘦=.=,usually講笑,唔會威脅人...
wo, what a perfect teacher!!
上堂期間,
我E+好憎果位ga先生[即李生]玩扭PAT舞..
佢對扭PAT舞講:Hey my dog, sit down!!
講完之後,點知佢真係坐低左........
笑死我喇,咁都可以做得出!!! |
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2007 年 9 月 25 日 星期二 晴天 |
| 為何..?! |
為何人容貌定要美,
為何平庸活不出自己,
從未被歡喜?
為何和談便沒勇氣?
為何卻有能力互相猜忌?
為何定要比?
為何人要痛恨人,卻寬恕了自己?
為何人的天資給予毒生起殺機?
人,真是1樣自私的生物.
怎麼連同類也要恨?!
難道這就是做人的意義?
若是真的話,我寧願不選擇做人;
沒有煩惱,是我1生中最大的願望!! |
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
« | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | ... | 376 | »
|