leo818
暱稱: 車。夢裡藍天
性別: 女
國家: 香港
每月文章
文章分類
全部 (1128)
100條問題關於我 (49)
2胡生涯 (108)
生活之事@小學生活 (445)
生活之事@中學生活 (138)
生活之事@非校園生活 (213)
立立雜雜 (64)
我最愛的基仔 (60)
星座運程 (12)
笑話連篇 (13)
密碼專區 (19)
貼圖區 (7)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
●CEILAZ
●CHRISTY
●YAN
●JACKIE
●J0J0
●CARMEN
●MIU
●MR.M00NLIGHT
●SHAR0N
●YIN
●TIFFANY
●WINS0N
●JESSIE
網站連結
●ASTR0CAFE
●HSS
●NARUT0 C0MICS
●NARUT0 CART00N
●T0M RIDDLER
●二胡大課堂
●疾風伝テレビ東京
站內搜尋
 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 8 月 7 日  星期二   晴天


100問 開心

1* 今日係幾號: 8th Asgest,2007
2* 有心理準備做呢100條未: 得啦!!
3* 最鍾意聽咩歌:所有基仔,千嬅ga歌
4* 你有無潔癖:78%
5* 鍾意ICQ定MSN多: msn[我都冇Icq]
6* 用8個字形容你自己依家既心情: 呆
7* 最後一次睇咩戲: keroro大電影2
8* 住係邊區: 南區
9* 最想得到咩: ..唔講得嗎?
10* 曾經愛過最衰既人: Mr.X
11* 有無後悔愛過佢: 絕對有!!
12* 有無想過幾時結婚:20-29歲
13* 你覺得最可怕既係咩: 愛得太遲=v=
14* 識得最耐既朋友係邊個呢:Yoey
15* 如有識左幾耐: 幾年~
16* 日記網址係咩: http://blog.qooza.hk/leo818
17* 最討厭的人或物: pk鑾(summer school果個)
18* 屋企電腦係唔係廢既: Ok* la~
19* 最想多謝邊個: 亮亮,[佢幫過我好多野]
20* 近排有咩令你有好大壓力: 唔見左學校ga唔知咩紀錄表
21* 有無得罪過人: 有...好多~講唔晒!!
22* 如果有得罪左邊個: 唔講得!!
23* 用咩牌子既筆做功課: pilot牌ga墨水筆
24* 做呢100條煩唔煩惱呀: 煩
25* 第一次拍拖係幾時: 未拍過,
26* 記咩最叻: 基仔ga歌詞
27* 有無講過粗口: 講過
28* 最討厭咩天氣: 潮濕又熱ga
29* 最鍾意哪細理: up乜ar你
30* 鍾意男定女: 當然係男啦[我唔係同性戀架]
31* 支唔支持同性戀: 唔支持
32* 最討厭的數字: 4(死...)
33* 喜歡邊一類型既男性或女性:風趣幽默,成績OOKK,至少同我差唔多高,健談ga...
34* 有咩秘密唔同人講: 冇
36* 數出你最愛既朋友:亮亮,MARY,JACQULINE,自戀狂,MANDY
38* 係唔係乖學生: 70%
39* 依家幾歲: 11歲半
40* 數口叻唔叻: 咩叫"數口"?!
41* 去開邊間超級市場: 唔鍾意去...但最後都係梗惠康~
42* 你覺得你係咩人: 地球人~亞洲人~中國人~香港人~=v=
43* 口頭禪係咩: hihi~=3="
44* 怕唔怕黑: 50%
45* 上網多數做咩: 打日記,睇e-mail,玩msn
46* ICQ no.係咩: 我冇icq ga!!
47* 會唔會日日都打日記: yes
48* 幾度先會開冷氣: 30幾度(忍熱程度好高—▽—||)
49* 偶像係邊個: 古巨基
50* 做左一半啦開唔開心: 70%
51* 最喜歡哪一套動畫: keroro軍曹
52* 細細個個時得唔得意: 89%
53* 有D咩古怪既習慣: 冇
54* 覺得自己尚算正常嗎: 99.99%
55* 做過最LOR既事: 有
56* 讀近咩班: p6B[9月係la]
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點: 未有,,,,
58* ICQ HANG左你會點: 都話我冇icq lo!!
59* 有無呃過最愛既朋友: 冇
60* 最鍾意香港邊一到:我屋企"-V-
61* 最鍾意講既單字: 基~(基仔)
62* 最討厭咩戀情: 失戀==
63* 鍾意睇邊一類型既戲: 喜劇or愛情片~
64* 鍾意韓國定日本多D: 日本
65* 點解鍾意呢個國家: 因為我鍾意食壽司多過泡菜=v="
66* 最怕既動物: 所有昆蟲...除左蒼蠅,,蟑螂,螞蟻
67* 依家有咩目標: 做明星~(成日發明星夢....)
68* 最想學習哪一種語言: 日文
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇:
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣: 親情
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE: 都話我冇icq lo!!!你有冇問題ga?!
72* 見到咩人會即刻OFFLINE: 冇
73* 電視劇值唔值得追:值得!!!
74* 會唔會幫呀媽做家務:好少
75* 你係屬於被動定主動既人:主動
76* 形容你最討厭既人個樣: 成副pk相=0="
77* 上網最唔好既地方係咩: 有機會中毒
78* 有無用BIT TORRENT(即BT): ???????
79* 有無想過要整容: 冇
80* 覺得自己最令既地方: 手
81* 有無界過手: 有
82* 最想養既動物: 雀仔...養緊....
83* 覺得自己衰唔衰: 0.000000000000001%
84* 有無兄弟姊妹: 有
85* 係唔係淆底怪: 你就係!!
86* 最唔相信邊個: 冇乜...
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點: pk la你!!(對佢講)
88* 見過最核突既事: 冇"[暫時]
89* 屋企有無種花: 冇...但有種草=3=
90* 返學會唔會著冷衫:好少著
91* 有無鍾意人: 有....唔講..
92* 最鍾意咩顏色: 天藍色
93* 牙JAY定EDISON靚仔D: JAY(佢同我1日birthday ga!!)
94* 知唔知道神係咩: 知...係的
95* 上咩堂先會訓覺: 冇....如果學校比,,我1定會系音樂堂訓....因為miss. chan xxxxxxxxx...
96* 覺得你自己係屋企有無自由: 20%(慘~)
97* 如果你有三個願望你想做咩: 唔駛咁多,,,1個夠晒~比多1000個願望我!!
整個學年最後1日先好返屋企!!(我鍾意返學^^)
98* 最鍾意既運動係咩:BADMINT0N
99* 塔咩車返學: 校車
100* 眼唔眼訓:0.00000000000000001%

發表時間:2006-09-26 07:51 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 8 月 6 日  星期一   晴天


做我自製ga 50問

[[基本資料]]
01/在網路上的化名~:WING
02/幾歲~:11歲半
03/生日日期~:1月18日
04/你的綽號~:基嫂
05/身高~:153.5cm
06/體重~:39.5kg
07/星座~:山羊座
[[我的最愛]]
08/食物~:sushi,ice-cream,fishball
09/飲品~:雪碧,檸檬茶
10/歌曲~:抒情or輕快ga歌,例如基仔ga<其實我..我..我..>
11/明星~:古巨基+楊千嬅
12/動物~:BIRDS
13/顏色~:all the淺色
14/電視節目~:all the TVB's
15/卡通人物~:KUBI+keroro軍曹ga all the人物
16/運動~:badminton
[[選擇其中1個]]
17/李克勤 or 陳奕迅~:我揀李生,李克勤
18/周慧敏 or 周麗淇~:周慧敏
19/楊千嬅 or 容祖兒~:楊千fa
20/Twins or 2R~:Twins
21/紅色 or 藍色~:藍色
22/MSN or Icq~:MSN
23/Q00ZA or XANGA~:Q00za
24/愛情劇 or 喜劇~:2項都鍾意..
25/古裝劇 or 時裝劇~:2項都鍾意
26/天秤座 or 獅子座~:2個都鍾意
27/日本 or 韓國~:日本
28/戀人or 朋友~:朋友more than戀人
[[愛情之問]]
29/你幾多歲開始鍾意人~:0歲[鍾意我阿爸阿媽,XD]
30/鍾意過幾多個人~:唔數啦..[唔好話你懶?!]
31/你通常處於暗戀/明戀/相戀/單戀/失戀~:明戀
32/你係近親戀/同性戀/師生戀定係other~:最普通果隻
33/你有冇拍過拖~:冇
34/如有,幾多次~:都話冇lor.
35/你鍾意果個係男定女~:緊係男啦[我都唔係同性戀]
36/佢叫咩名~:李XX
37/佢愛唔愛你~:點知佢[唔通問佢咩?]
38/宜家請打出/講出佢個名~:上面唔係打左咩?
[[請選擇放棄其中1樣]]
39/友情&親情&愛情~:親情[我好自私架]
40/電視&收音機&電腦~:收音機[放棄聽電台..><]
41/戀人&家人&朋友~:家人[同上,我好自私架]
42/視覺&聽覺&語言能力~:語言能力[聽唔到就聽唔到,睇唔到就睇唔到,講唔到都可以寫出]
[[個人化之問題]]
43/你覺得你係1個點ga人~:性格成日變ga人
44/你覺得你d朋友對你好嗎~:1dd啦,but大部分都對我幾nice ga..
45/你覺得人生中最可怕係咩~:最可怕是 愛得太遲..[?!]
46/你覺得你ga吸引力係系邊度~:識搞gag
47/你覺得你鍾意果位有咩吸引到你~:有野吸引到我
48/將來你想做咩職業~:pop star
49/將來你想幾多歲結婚~:20-29歲[我個人覺得太老結婚唔係太好]
50/承上題,想生幾多個~:2個[1個會好悶,2個岩岩好,3個好難顧,4個或以上好難頂]

發表時間:2007-08-06 06:55 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 8 月 6 日  星期一   晴天


about summer school ga

話咁快下個星期就係最後1個個星期of summer school喇.
唔怪得數學聽日就test啦;原來係為左下個星期輕鬆d..
講到呢度,我終於諗起:8/27係summer school ga所謂畢業禮.
e...梁姑娘話要我地表演果3個廣告..ShIt"
咁樣咪=出醜,but都冇咩所謂啦,因為主角都唔係我-V-"

發表時間:2007-08-06 05:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)