| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2007 年 6 月 26 日 星期二 晴天 |
| 亮亮的生日 |
今日係畢業禮ga補假.
2樣功課都做晒,B0RING.
so that同Mary煲左1陣電話粥.
Mary話佢終於知道亞SIR點串發la,
佢尋日聽到以下對話:
翁生:~都唔知車詠琪(大爆板主個名)有咩好,陳xx咁鍾意佢...
亞SIR:~因為佢姓車.
勁搞笑.
另外今日係亮亮ga生日,
HAPPY BIRTHDAY TO HER!!
|
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2007 年 6 月 25 日 星期一 晴天 |
| 畢業禮表演成功"-v- |
晨早留留,6am我就起左身;
為左咩? 2個字--->表演=="
all the中樂團ga女仔都要化妝,
最糟係要'責計'....仲要係2個,
oh my godness.
個人覺得自己好難頂個樣...
but Mary佢竟然話靚?!
尤其係個眼影-o-
but中樂最後先出場,
so that幾早黎到現場都=廢ga.
等ING果陣,係超悶ga,
所有中樂團ga女仔淨係可以系化妝間度玩...
仲要成4粒鐘....悶到訓著
到左就表演ga約1個鐘果陣,
哥斯拉(程小姐)話all the中樂團都練多次嗎.
本來我係1椅2人坐,同王齡1齊坐,
點知哥斯拉唔知點解又叫我坐去前面,
仲要係陳生坐我隔離"-v-
翁生睇到咁就立即講:"叫我後面果2個(me+陳生)坐埋1張椅咪得lor"
佢講都未講完,我就應佢:"去死啦你!!"
仲踢左佢1腳,XD.這是該死的.
跟住又分班(樂器)分課室...
全班2/3人都同我玩野,又話我同陳生結為xx;頂~!~!~!
正當我火爆ga時候,
我就用2胡打激火我ga翁生,
而呢個時候,亞SIR就講:"小心整斷條弦ar."
點知真係整斷左....
then,亞SIR就同我講:"oh,真係斷左,快d去哥斯拉果度拎外弦la"
haha,連亞SIR都叫程小姐做哥斯拉.
哥斯拉不慚為哥斯拉ar!!!! |
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2007 年 6 月 22 日 星期五 晴天 |
| 乜我真係好勁咩?! |
今日唔駛上中文堂,全班唔駛被任何老師鬧.
but我諗錯左la,冼老師唔鬧姐,
蒙老師竟然候補,又鬧"-v-
不幸中之大幸,鬧果個唔係我!!!
原來陳生黎真架,佢真係evol我ar.
另外,以下係陳生同李生ga對話.
陳生:"X詠琪係咪真係鍾意你ar?"
李生:"你痴線!!傳聞你都信?!"
(me:好彩李生咁講咋;if not...)
陳生:"um..咁我有冇機會追到*佢?"
李生:"有,當然有!!"
陳生:"我點都會追到佢ga la!!"
oh my godness,今次邊個可以幫到我ar!!!
亮亮竟然話我好勁,
我有d咩勁? 好多人鍾意我wor.
本人都唔係太覺,but據我所知,
除左陳生都仲有人鍾意我ga.
例如↓
1. 潘生[5b(30)]
2. 吳生[summer school果位]
3. p2 ga某位小朋友
好似翁生都係,證據都有!!!
尋日佢遼我當中其中1句:
"如果我當日冇發誓呢年之內唔再拍拖,
我諗我都會同你..........."
my godness,以我自己知ga都咁多...
e家同1位同我差唔多大(年紀)ga網友玩msn,
佢系佢間學校都係中樂團ga成員,又係2胡組ga;
最勁ga係,佢鍾意果位都係姓李ga,都係李生,竟然咁o岩得咁o橋?!
then,如果我地各自講各自ga李生,
就要指明係--->我果個"-v- |
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
« | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | ... | 376 | »
|