leo818
暱稱: 車。夢裡藍天
性別: 女
國家: 香港
每月文章
文章分類
全部 (1128)
100條問題關於我 (49)
2胡生涯 (108)
生活之事@小學生活 (445)
生活之事@中學生活 (138)
生活之事@非校園生活 (213)
立立雜雜 (64)
我最愛的基仔 (60)
星座運程 (12)
笑話連篇 (13)
密碼專區 (19)
貼圖區 (7)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
●CEILAZ
●CHRISTY
●YAN
●JACKIE
●J0J0
●CARMEN
●MIU
●MR.M00NLIGHT
●SHAR0N
●YIN
●TIFFANY
●WINS0N
●JESSIE
網站連結
●ASTR0CAFE
●HSS
●NARUT0 C0MICS
●NARUT0 CART00N
●T0M RIDDLER
●二胡大課堂
●疾風伝テレビ東京
站內搜尋
 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 6 月 21 日  星期四   晴天


衰口多ga好處

先打到1大半,
but又無端端hang機,
算la,再打過(火爆ING"")

LUNCH TIME,
Miss Lee突然同我講:
"正1傻婆,鍾意姓李ga人,
 校長有時都會叫我做李生...
 唔通,你都鍾意我?!"
我當時又short左,
又爆笑左1排...-v-

今日又要綵排ar ma,
翁浩軒先生又系度{遼}我,
其中佢講:"如果我唔係對天發誓呢年之內我唔再拍拖,
               我諗,我都會....."
其實仲有1句,but都係唔打出黎la.
相信你地大部分人都估到ga la~~~
另外,翁浩軒先生衰多口ga性格,
我系佢ga其中1句8(掛)到,
原來中樂同我1班ga陳國傑先生...
佢...佢...佢竟然evol(調轉)我?!
經過我ga調查,證實係真ga!!!
then,聽到亞SIR ga對答,
差d笑死我~~~~~~
x:"亞SIR,你ga專長係咩?"
亞SIR:"umm..放電,電人la~"
當我轉述呢件事比Mary,
佢話:"你地2胡班個亞SIR都ok ga,
       but對比中樂團ga所有亞SIR,
       佢最靚仔~!~!~!"

發表時間:2007-06-21 10:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 6 月 20 日  星期三   晴天


綵排,綵排又綵排

今日得3堂係真正咁上堂,
就係2堂chinese同1堂maths.
其餘都係由其他老師代...
其中都有d笑料;
有1堂係廖姑娘代ga,
我拎個[全班用果個]松香比亮亮睇,
咁岩廖姑娘行過,
我話:"呢個係全班用ga..."(saying quickly)
廖姑娘:"食飯用?!"
亮亮:"(笑ING)"
and陳老師代堂果陣;
我竟然見到mary系度虐打李生...
我當時冇做任何阻止佢地ga動作,
因為如果我阻止佢打李生,
佢就會話我重視李生都過佢....
PS: 對唔住ar

午膳時間,
到p5 ga"Happy R-華"
Miss Lee叫左我, Toby, Angel, niocle;
重叫左埋李生-_______-
Miss Lee呀,唔好玩我la~
but講明先:我唔係坐佢隔離!!!

又到左中樂團綵排la,
亞SIR終於捨得返黎學校"-V-
e...比人整r我個松香~
then,坐位有d調動;but我仲坐系呢個位,
都係同扭PAT舞坐,but李生坐我前面....
扭PAT舞當時又同我up唔知咩廢話,
好似話:"你點都唔夠我高級ga la..."
我串返佢:"關你咩事?!"
李生:"講得好~"(呢句緊係對我講la)
a faw mins.....
王生:"(喊緊中)"
扭PAT舞:"李xx,知唔知王xx點解會喊ar?"
李生:"關你叉事!!!!"
扭PAT舞:"x詠琪,知唔知王xx點解會喊ar?"
me:"關你咩事!!!!!"
李生:"講得好~"(呢句又係對我講)
*:翁浩軒係之前寫情信比
   比--->melody同niocle果位阿生

發表時間:2007-06-20 07:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 6 月 18 日  星期一   晴天


又係綵排...

今日又係綵排,
而中樂團就練到鬼死咁耐...
由第7節練到5:15pm.
唔怪得王生會...
目的都係1個:到表演果日唔會失禮d家長~
but都係3首歌姐,唔駛練咁耐ar?!

今個星期1,3,4,5,6都要綵排ar!!!
who can help me?!
it's a long time.

發表時間:2007-06-18 07:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)