| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2007 年 6 月 21 日 星期四 晴天 |
| 衰口多ga好處 |
頭先打到1大半,
but又無端端hang機,
算la,再打過(火爆ING"")
LUNCH TIME,
Miss Lee突然同我講:
"正1傻婆,鍾意姓李ga人,
校長有時都會叫我做李生...
唔通,你都鍾意我?!"
我當時又short左,
又爆笑左1排...-v-
今日又要綵排ar ma,
翁浩軒先生又系度{遼}我,
其中佢講:"如果我唔係對天發誓呢年之內我唔再拍拖,
我諗,我都會....."
其實仲有1句,but都係唔打出黎la.
相信你地大部分人都估到ga la~~~
另外,翁浩軒先生衰多口ga性格,
我系佢ga其中1句8(掛)到,
原來中樂同我1班ga陳國傑先生...
佢...佢...佢竟然evol(調轉)我?!
經過我ga調查,證實係真ga!!!
then,聽到亞SIR ga對答,
差d笑死我~~~~~~
x:"亞SIR,你ga專長係咩?"
亞SIR:"umm..放電,電人la~"
當我轉述呢件事比Mary,
佢話:"你地2胡班個亞SIR都ok ga,
but對比中樂團ga所有亞SIR,
佢最靚仔~!~!~!"
|
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2007 年 6 月 20 日 星期三 晴天 |
| 綵排,綵排又綵排 |
今日得3堂係真正咁上堂,
就係2堂chinese同1堂maths.
其餘都係由其他老師代...
其中都有d笑料;
有1堂係廖姑娘代ga,
我拎個[全班用果個]松香比亮亮睇,
咁岩廖姑娘行過,
我話:"呢個係全班用ga..."(saying quickly)
廖姑娘:"食飯用?!"
亮亮:"(笑ING)"
and陳老師代堂果陣;
我竟然見到mary系度虐打李生...
我當時冇做任何阻止佢地ga動作,
因為如果我阻止佢打李生,
佢就會話我重視李生都過佢....
PS: 對唔住ar
午膳時間,
到p5 ga"Happy R-華"
Miss Lee叫左我, Toby, Angel, niocle;
重叫左埋李生-_______-
Miss Lee呀,唔好玩我la~
but講明先:我唔係坐佢隔離!!!
又到左中樂團綵排la,
亞SIR終於捨得返黎學校"-V-
e...比人整r我個松香~
then,坐位有d調動;but我仲坐系呢個位,
都係同扭PAT舞坐,but李生坐我前面....
扭PAT舞當時又同我up唔知咩廢話,
好似話:"你點都唔夠我高級ga la..."
我串返佢:"關你咩事?!"
李生:"講得好~"(呢句緊係對我講la)
a faw mins.....
王生:"(喊緊中)"
扭PAT舞:"李xx,知唔知王xx點解會喊ar?"
李生:"關你叉事!!!!"
扭PAT舞:"x詠琪,知唔知王xx點解會喊ar?"
me:"關你咩事!!!!!"
李生:"講得好~"(呢句又係對我講)
*:翁浩軒係之前寫情信比
比--->melody同niocle果位阿生 |
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2007 年 6 月 18 日 星期一 晴天 |
| 又係綵排... |
今日又係綵排,
而中樂團就練到鬼死咁耐...
由第7節練到5:15pm.
唔怪得王生會 ...
目的都係1個:到表演果日唔會失禮d家長~
but都係3首歌姐,唔駛練咁耐ar?!
今個星期1,3,4,5,6都要綵排ar!!!
who can help me?!
it's a long time. |
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
« | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | ... | 376 | »
|