英文堂,
Miss Lee叫我地全班做1張類似母親節卡ga物體...
大部分人2堂時間都整唔晒,
so that Miss Lee就講:拎返屋企,系廁所整
常識堂,
李生唔知點樣,
then鬧唔知邊個...
跟住莊老師發現左,
同李生講:"um...駛唔駛寫個評語比你關於黑社會ga?!"
我又即時笑到X左....
李生就即時串返莊老師:
"莊老師,如果你寫我評語就要寫埋王XX(王生)la,
因為佢係我地班ga黑社會大佬ar ma!!"
雖然串老師係唔岩,but李生都講得岩wor,
王生的確係比全班認定係黑社會大佬....
LUNCH TIME,
Miss Lee講:'今日之後果d數學科ga圖書唔睇ga la,
邊個負責ga?!"(我同柔柔舉手)
Miss Lee:"咁....1陣x詠琪(me),XX柔(柔)柔,同XXX(力爭尚由)...
就去"汁"la...."
跟住全班就引起1陣歡呼聲....(me: oh my godness!!)
Miss Lee:"呢個緋聞邊個傳ga?!"
全班:(指住力爭尚由(李生同唔知邊個就講力爭尚由個全名))
Miss Lee:"咁好la..1陣間x詠琪(me),XX柔(柔)柔,同林XX(林生)...."
全班:"(好似聽到)白白浪費左1個好機會ar...(me:無奈是也~)"
lunch之後個小息,
無奈x1000...
點解?!又比人屈ar...
First, 比亮亮同柔柔屈我love N個人...(無奈x2)
Next, 比melissa話我係亮亮個情敵...(無奈x4)
Then, melissa話比Miss Lee聽我love Z個人,
Miss Lee就訓話1句比返我....(無奈x9999)
Lastly, 比melissa同esther拉去潘生度....(無奈x6)
音樂堂,
唔駛去音樂室....
做Miss chan果份所謂ga"NOTE",
1粒聲都唔比我地出-V-"
課外活動,
又係何SIR ga"趣味英語"....
又做返同1樣野...
鬥多識ga英文生字"""=v=
中樂團訓練,
見到力爭尚由,
李生都見到佢之後就同我講:
"喂~你條仔ar!!唔應下佢?!"
無奈x10000000000000...
其實我X果個....
|