today數學科ga老師冇返
唔知點解全班部分人咁happy...
=o=~
藝術課程ga最後1堂
我果組至黎玩討論,,,,,,,,
全組被迫出去之後...
選組長-V-""
丘xx提名我
but好彩最後其餘ga組員都選返丘xx姐
到我出去講果陣,,,,,,,,,
李生竟然做晒not good ga手"細"
搞到我鬼死咁lor......
我就黎頂唔順la!!!!
終於到左IT lesson
何SIR又叫我地做無聊激答
but我同melissa都冇理會到
而我see左melissa個xanga,,,,
and listen基仔d歌at youtube
and去qooza討論區
and go to leoku.cc
and..........
|