leo818
暱稱: 車。夢裡藍天
性別: 女
國家: 香港
每月文章
文章分類
全部 (1128)
100條問題關於我 (49)
2胡生涯 (108)
生活之事@小學生活 (445)
生活之事@中學生活 (138)
生活之事@非校園生活 (213)
立立雜雜 (64)
我最愛的基仔 (60)
星座運程 (12)
笑話連篇 (13)
密碼專區 (19)
貼圖區 (7)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
●CEILAZ
●CHRISTY
●YAN
●JACKIE
●J0J0
●CARMEN
●MIU
●MR.M00NLIGHT
●SHAR0N
●YIN
●TIFFANY
●WINS0N
●JESSIE
網站連結
●ASTR0CAFE
●HSS
●NARUT0 C0MICS
●NARUT0 CART00N
●T0M RIDDLER
●二胡大課堂
●疾風伝テレビ東京
站內搜尋
 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 3 月 8 日  星期四   晴天


有n樣野發生~ 滿足

今日ga野有排講↓

今日全校影班相
p6 ga重要影埋全級ga tim~
每班影2次,,,,
平均每次搞10mins
so that今日ga1-5堂都係班主任課 

班主任課期間,,,
我無聊過頭玩之前Yoko徐教我果個占卜
我隔離果個話想玩wor
我咪教佢玩lor!!!
點知佢1玩就玩過火...
比Miss Lee發現and全班禁止玩類似ga野
唉..

唔知點解...
呢幾排咁like上生活教育堂
覺得廖姑娘講ga野都幾有道理咁~

今日係高年級週會
即p4-6週會
今次個話題係--->公德心
係何SIR主持
雖然講ga野都幾無聊下
but都ok la!!

我信基督
你(我ga某個家人)信佛教
大家河水不"飯"井水
我信咩又關你叉事ar~
頂xxx~!~!~!~!~!~!~!~!
做乜鬼鬧我wor..?!
個腦有d問題~~~

發表時間:2007-03-08 10:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 3 月 7 日  星期三   晴天


輕機..?! 滿足

頭先明明打緊日記,,
點知個網突然輕左
e家咪要重頭打過lor!!!
火爆~~~~~~~~~

導"收"堂果陣
derek choi無端端講:我星期6拿身分証
我:有冇搞錯ar?!又同你同1日,,上次又見到你,,唔通...
希望佢唔同我1樣時間拿証la!!

今日ga第1堂英文堂(有2堂)
有人黎睇堂ar!!!
Miss Lee叫某4個人調去最尾果2行坐
其中1個人就係我la""
好彩我隔離果個e然係力爭尚由~~
and佢話佢坐ga位越來越接近丘xx
佢話佢好happy wor...

第2堂ga英文堂
Miss Lee諗全部時間都用黎
用黎綵排english話劇
點知禮堂好多人
and果度唔比唱歌
(話劇裡面最後所有參與者都要唱歌)
so that又上返課室-V-

聽日全校影班相
so聽日我要"汁"正d個頭-3-
因為真係影班相ar!!!

今日放學後又有中樂la~
今日亞SIR有返la""
佢話佢上個禮拜去參賽wor!!
中樂堂ga某時間↓
(亞SIR突然拉never too late[愛得太遲])
(拉到中間李生先發現)
李生:亞SIR,,原來你識拉呢首歌ga?!
       快d寫個譜呢位"基狂"(即me)la~
       唔係佢就真係發瘋ga la!!(笑住口講)
我:(心諗)做咩咁大聲wor?!
            e家連亞SIR都知我係基迷,,happy la?!
            同埋我都有愛得太遲個譜la...-3-
            如果你要,,我都唔會比你ga!!xdddddd~

發表時間:2007-03-07 08:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 3 月 6 日  星期二   晴天


收飯行動差d失敗~ 滿足

english堂
全堂都去左禮堂度綵排英文話劇
唔駛做果d人就可以細聲地king計
ps:我係唔駛做ga其中1個

小息果陣
柔柔同我講:佢已經對derek choi原全死心la
即係e家佢唔再love derek choi~!~!~!~!~!
佢已經決定左--->now佢係love某某
放心la!!!我係死都唔爆邊個係果個某某ga~
柔柔好決絕咁決定左la...
but我連我自己係咪x李生都唔係好清楚"-V-

今次ga"收飯行動"
第1回我諗住李生唔發覺果陣收飯
點知我隔離果個就話比李生聽=0=~
佢緊係話唔得ga!!
之後我又等佢地2個都唔發現果陣先可以收飯...
你個死野ar,,,,,,,
做咩要話比李生聽wor!!!!!!!!!!!!

PE堂又係打排球
but今次ga排球係硬ga!!
@.@

發表時間:2007-03-06 06:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)