起身8點幾..魚...阿哥真係無番工..係屋企..
sd個sms之後再訓...十一點到起身...
番學校攞書..d書亂晒..仲係到就算好 na..!!
打俾人...你未起身.?無奈 tim..!!
搭車番屋企..同阿哥食飯..yo..佢請...之後租碟!!
佢睇..我玩電腦..!
傻 ga..聽日先飲茶吧!!
3點幾到去買m記俾人買..之後訓下..hea下咁...十分好!!
番屋企...電腦..msn...唉...聽日..真係....唔想番..當無聽算...呵!!
我放棄 na..唔踢波 na..好未.?
晚上打牌...有點無奈...打完訓..!吹漲!!
|