9月1 - 9月4
o camp.管家身份去..好玩.
記得上年係,組仔..玩得很開心...
今年竟然自己仲心急過d組仔組女..原來真係會咁...
我明白了.."
呢幾日晚晚都收到電話.."gd..plz take care!!
我有留言 ga..haha.."
to all組仔組女..希望我地之後都會係fd吧!!