十一點幾先起身...好眼訓..
同人msn左陣...
食野換3出門口...
oral對住大nose..算係ok掛...
之後係咁等..無奈.....
考小組...屌..對住姓陳果位....無奈到死...
之後d人真係..開心死....無咩好講...冷場到死..!!
唔fail都算好...!!!
考完自己去左人屋企....無計啦...d人要出街 ma..!!
悶..hea左陣閃...
番到屋企....訓左陣咁..
同傻人傾電話....
車..你下不為例...!!
食飯..tv...
中文..唔多想溫..唉...
對住個mock都係咁話...好懶..!!
愚民蠢蠢欲動中.....
|