起身..一陣傻婆就黎左...
哈..咁早既..好野..有早餐食...gd..!
睇tv..之後又轉角....好睇...
kc同胡展上黎拎野...
之後俾個傻婆係到玩我個頭..o左...哈..是但..反正唔駛點見人住~xd~~
5點幾到送人閃...
番去打機...
晚上chow無啦啦打黎話davis星5生日..佢唔講我都唔記得..
但約左人..xd..sor...到時先算啦~!!
晚上悶..無咩野做咁..