起身又凍..唉..凍到唔想郁啦真係...
番學..一路行..一路食風..想死..
早讀睇下書咁...
世史又係中史d野..hea過!!
小息做maths...
maths堂好快過..做幾題就完..xd..太慢了..
then eng又作文,...煩死..
lunch好多人...今日好似有8個...連潘金蓮都出黎食..
中文做評估..錯好多呀..搞錯..
放學係到做埋數先走..但係借左把姐俾君姐姐..
之後走左去d班..又話食蕉..連條蕉都壞既..點食>??
唉..之後條蕉好搞笑地..太軟..掉左係個袋到..哈..唔係我有意 ga!!
then係到玩左陣..不過件3俾人搞到有蕉味..真係無奈!!
番去撿完野攞埋把姐就閃...見到lily同屎塔...一起行..仲有佢家姐...
搭車..番屋企打機..then食飯...msn..好凍好凍...
係到攬左個暖水袋過世...xd..仲有好多好多既暖蛋...xd!!
一陣仲要溫中史.....唉....!!
明天test..希望合格!!
|