琴晚(27號)1點我同我班fd傾電話傾到3點半,,
搞到第二朝成12點幾先起身 係比個無聊既宣傳電話嘈撚醒左 之後阿fungbee就打黎,,
同我同阿臭健傾傾琴日既出街行程
一傾掂左就收左線 阿fung就去左洗頭
我就係屋企尻坐
之後2點56到阿fung問我出得未 我就唔記得左洗頭
所以就3點15分先出門口 習慣左遲到既我係無乜所謂 但係要阿fung同阿系佬健係到等真係過意唔去
去到ok見到阿fung同阿健 之後阿fung叫我橙bee 因為我今日著左件橙既衫 唔同平時著白色衫,,=口=''
之後就座架輕鐵去輕鐵車廠 好無奈 又要行個條又熱既捷徑
去到租單車個度...嘩 你阿媽個仔 果到都唔夠3個人係度踩單車 悶到佢阿 之後阿系健又係講個句野:我唔係人阿!? 又係講尼句野=]]
我同fung阿...佢地去玩左花式....踩左去友愛阿....美樂個度
臨走個陣先話有番幾個人係度 同埋阿fung個fd同佢班fd
之後又去左7仔買野飲 阿健同阿fung買左個自由(jump) 平時個男人唔係 但係係jump思樂冰個度隔離又有人個唔知係男定女既7仔職員
唔知佢係度做乜喇 咁阿fung都係自由jump加思樂冰啦....阿健又jump下又狂試味 之後個職員就係度話佢地...咩唔好試味喎
我地之後又去左麥記 阿健叫左個包
阿健又話山景有商場 之後去到係有....但係係個冇冰氣既商場 又細 好似比佢老點左咁=]]哂撚哂d時間
之後上左榮佬屋企囉個籃球 係佢樓下打左陣波
之後又去左盈豐行左陣 之後健就走左
之後我又同fung買左d野係大快活食
之後又去左我樓下個公園坐左陣
最後阿fung佢送埋我走佢就走左啦
|