黎排都無咩心情打日誌,...日日都係起身,返學... 上堂等落堂.....
個人無咩 energy...................
日日同阿甘佢地吹水 ,日日都吹...吹唔完..
今日一早起身溫 宗教 ..勁多野.......溫到死死下
上china history堂都係咁~冇乜特別
地理堂test 炒左, 鬼咩, 冇溫書!!
數學堂在遊雲之中,
宗教堂真惡搞!d test好似去會考咁 !!死得不明不白
抬頭吧黑暗過 會是晨曦
懷著樂觀 總有轉機
今天珍惜今天 逢凝望我心所愛的你
我已彷彿會飛
|