最後一屆會考生,又或是末代會考生...老實說,總有人要負起這些名字的吧。作為2010年的會考生,我們所受的壓力是無可避免的重 記得袁sir叮囑我們這群像是永遠長不大的中五生:如果我地只有中五學歷. 點樣同人鬥?而且目光都會放晒係334到。 唉......遺憾我當時F.1-F.4成日傾計.又唔聽書 現在歷史,世史,地理,ENGLISH,都有點應付不來,皆因知自己唔係讀書材料 .有夢想..冇能力 人地話天生我才必有用 但係我做左16年人 真係唔知自己有邊一才 讀書唔叻 身體又差 運動又唔得 性格又內儉 冇勇氣 份人又冇定力 打機又唔係叻過人! 唯一個天比我最好既 就係我身邊屋企人! 一諗起 我就覺得自己好冇用 我真係唔想咁.. 但係我可以點改變! 我都唔知 ..
今日係唱k日! 同左benny,gigi,肥蚊,曾寶玉,甘甘,fish,Y如唱k 真係有d感觸.. 其實唱著自己喜歡的歌..那感覺還真的不錯` 我喜歡唱歌 因爲唱歌能隨著它的旋律有不同的感覺~ 有時候也會唱出自己的心聲喔.. 還有.今天可以說終于終于聽到Y如AND曾寶玉唱歌了!HAPPY!
時間過得好快,好快又test 啦!~ 好多野未溫呀!! 所以都係溫習下既!