時光流逝的无奈,要記住每個美好的畫面
leslie777
暱稱: West
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-17
2010-08-15
2010-08-14
2010-08-11
2010-08-07
文章分類
全部 (63)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 63
留言總數: 156
今日人氣: 4
累積人氣: 3571
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 18 日  星期日   晴天


有感而發 無奈 分類: 未分類

最後一屆會考生,又或是末代會考生...老實說,總有人要負起這些名字的吧。作為2010年的會考生,我們所受的壓力是無可避免的重

記得袁sir叮囑我們這群像是永遠長不大的中五生:如果我地只有中五學歷.
點樣同人鬥?
而且目光都會放晒係334到。

唉......遺憾我當時F.1-F.4成日傾計.又唔聽書
現在歷史,世史,地理,ENGLISH,都有點應付不來,皆因知自己唔係讀書材料 .有夢想..冇能力

人地話天生我才必有用 但係我做左16年人 真係唔知自己有邊一才
讀書唔叻  身體又差 運動又唔得 性格又內儉 冇勇氣
份人又冇定力 打機又唔係叻過人!
唯一個天比我最好既 就係我身邊屋企人!

一諗起 我就覺得自己好冇用
我真係唔想咁.. 但係我可以點改變! 我都唔知 ..

 



2009 年 10 月 17 日  星期六   晴天


開心的唱K日. 分類: 未分類

今日係唱k日!
左benny,gigi,肥蚊,曾寶玉,甘甘,fish,Y如唱k
真係有d感觸..
其實唱著自己喜歡的歌..那感覺還真的不錯`
我喜歡唱歌
因爲唱歌能隨著它的旋律有不同的感覺~
有時候也會唱出自己的心聲喔..
還有.今天可以說終于終于聽到Y如AND曾寶玉唱歌了!HAPPY!

時間過得好快,好快又test 啦!~
好多野未溫呀!!
所以都係溫習下既!