好奈無打囉!因為忙緊畫劇D野!
今日比賽,有兩個人黎俾分,一個係演員梁祖堯,另一個係一個導演
我地做左一場GOOD出黎,整體上我地做得好好,連兩位評審都話好,我自已當然開心啦!
今次為哩個演出都用左好多時間,無計啦!我為藝術而生家嗎!
好啦!好支力啦!唔講啦!