好奈之前
一個個組合既歌我成日聽
就係Carpenters
點解啦?
因為我覺得女性之中哩隊組合既成員Kelly Carpenters把聲係最靚既
例如佢既首本名曲:《Superstar》《Rainy days and mondays》咁啦
完全唔需要哩個現時既科技黎搞靚佢把聲
如果以100分為滿分,我俾足一百分
我成日都覺得,歌愈舊愈正
好似酒咁永遠係陳年既威仕忌、干邑、伏特加
都係哩D最好
好過個D新既啤酒
就好似依家既樂壇
新人永遠比以前既歌手差好多
我自已特別憎個D扮唱功勁既人
唔理快慢歌都一尾show唱腔
算把啦!無謂搞差藝術哩樣野啦!

|