我打日記唔係因為想俾人知道我更多既野,
唔係想發洩情感
而係我怕有一日我會唔記得我以前發生既事,所以想將佢記低。
講下今日,
今日番大嶼山,
番去之前係東涌見到好多得意野
首先就係一隻短腳,純種牧羊犬BB超得意,不過我都係鐘意我隻八哥多D
其實一直都想影D佢既相俾大家睇
因為佢太有靈性,一見到相機就會走,咁奈以黎都無影過相
仲有係東通既百佳見到一樣野,就係駝鳥蛋,睇完勁無奈
仲有就係遇上一個塗鴉Logo,超型!