我自已本身好鐘意聽一D好有民歌feel既pop,例如春夏秋冬同沒有愛
用一D簡單既樂器,例如木結他、非洲鼓、定音鼓同口琴,個感覺好舒服,好自然。
依家香港無哩D歌聽,當然我唔想聽區瑞強唱咩鬼陌上歸人,because it is so out!!!
仲有好鐘意D歌有Do拍手指既聲伴住,感覺仲free。