我要控制自已
我既情緒好唔穩定,幻覺同幻聽又開好出要。
身體檢查俾人鬧,(當然唔關我既體重同血壓,我好健康家。)俾人鬧情緒波服好大
唔食安眠藥訓唔到,而且近排有夢遊,雖然唔係行黎行去個隻,但會訓訓下坐係張床到訓。
見Dr,叫我畫一張畫,然之後係下個月覆診有結果(幾奈下,唔通我畫D野無人明)
至於我畫左咩,我畫左一個太陽同月亮,唔知點解要畫,隨意(人就係咁家啦)
期待一期一會,想睇梁祖堯既戲,佢真係值得一讚。
http://www.wtheatre.org.hk/onceinalifetime/index.html


仲有今個暑假好忙下
參加左試工,做寵物照顧,無計,吾乃愛犬者也。



↑自已隻衰野
我叫佢衰鬼,而佢個真名……………係一個………………謎。
|