開始要儲錢啦,原因係一個謎(唔好咁八掛啦』
其實平時我都有儲錢,不過通常用黎玩鎗,交錢,同食飯。
近排學校D女仔鐘意左睇火影,其實我都係一個動漫狂熱份子,
最鐘意睇死神、火影、海賊王,而海賊王係我既至愛!!
想係到同大家講,其實如果你他發現有個叫alan2s24既xanga入去睇你地個xanga
唔好禁入去,係我啊哥個ac,我只係用佢個ac黎睇人地個xanga。
因為我無xanga。得Blog炸!
仲有如果大家想要一D火影既忍術鈴聲可以去哩個網,我Post上去家!
http://www.uwants.com/viewthread.php?tid=4044923
多多支持!
|