做左咁多年人,無咩志願。
得一兩個、第一就係做一個心理醫生。
第二就係向世界宣揚抗抑鬱工作。
之前就有一個新志願。
就係希望睇日可以儲到十幾萬。
希望可以係大陸起一間學校。
而個名就味林到,我想用哥哥既名義黎起。
大家睇落可能覺得我有小小無聊,我自已去過山區探一D貧窮兒童。
佢地之所以咁窮係因為佢到無接受過教育,如果我起一間學校、用一筆錢就可以令佢地脫貧既話,我會好開心。
好,今日又放D片俾大家睇,係我玩電子麻雀既片黎家。