有人問我睇日想做咩野,我以前就可能淨係會答你話想你一個心理醫生
依家我會答『或者我會做一個演員,舞台劇演員』
我個人認為做一個舞台劇演員,比做一個電影演員、一個電視劇演員更有滿足感。
因為舞台劇係一take過無得Ng,無得『蒸蟹』(即係做做下笑,比喻為蒸蟹時蟹嘔白色野)
無得臨時加戲。
舞台劇既魔力好比任何野,雖然未必會出名,未必會搵到好多多錢,但I don't care。
滿足感,成就感雖則係唔可以當飯食,但好比得虛榮感。
餐餐麵包、公仔麵,我都可以生活得好開心好有樂趣。