王力宏又就黎出碟啦!
又有好歌聽啦!今次Leehom既新歌《落葉歸根》非常之好聽。
哩首歌帶有一種思鄉既感覺,Leehom完全可以唱出哩一種感覺。
暑假又會番大陸,到時又有得『臭』我個表姪仔,好期待啊!
暑假啊!暑假!快D黎啦~~~~~~~~