每個人都有D野係唔講得既,而我就有兩樣野唔講得,一講就唔多開心。
第一當然係哥哥啦,唔洗多講。
第二就係我啊麻同我啊婆。
想當年佢兩個好錫我,我記得當年啊麻過身個時,我記得係o係哩個伊利沙白醫院,
個日係禮拜三,我同啊哥、啊父親大人去完食飯,林住去探下啊麻。
而啊媽一早而經去左探啊麻,因為醫生就啊麻就黎唔得。
我去到個時啊媽喊晒口咁跑出黎講:『啊麻唔得啦,快D入去睇下。』
然之後入到去,啊麻已經唔係到。我捉住啊麻隻手同佢講:『啊麻,走啦!去買燒賣食啦!』然之後就喊左出黎。
而啊婆死個時,我係『貴』係地到喊,喊左成日。

|