哥哥其中一首歌叫春夏秋冬,其中一句係:能同途偶遇在星球上是某種緣份,我多麼慶幸。
係世界上識到,遇到,幻想到,甚至擦身而過,都係一種緣份。所以我對任何野任何人都抱住一份執著,珍惜。
自從哥哥同啊梅死係,我已經接受唔到任何人既離去,對所有人特別愛護,特別多情,特別就,點解La,因為我唔想後悔,後悔
點解我唔好好珍惜佢La?