隻錶神左,唯有用手機個鬧鐘,不過掛住玩,無訓……
今日D堂無野,好無聊。
中文堂:俾人當Targe,無計,邊個?自已心知肚明。
放學去抽第簽←唔識打,抽中2D,仲要禮拜一打,慘!禮拜一體育堂踢波,我一定出盡力,禁打波時個個都無力咪好慘,
不過2C好似女仔唔係好夠,仲有肥屈,雞心唔打,有機會贏,其他就係2B對1A,2A對2E。
加油2C,猶其係女仔,贏左我請吃飯!!!!!!!!